یخچال ویترینی قصابی با طرح مکعبی

یخچال ویترینی قصابی درفروشگاههای بزرگ مانند شهروند یا کوروش برای نگهداری انواع گوشت از جمله گوشت مرغ، ماهی و غیره  و همچنین در مغازه ها ی قصابی مورد استفاده قرار می گیرند.

یخچال ویترینی قصابی
تولید کنندگان یخچال ویترینی در کارخانه های خود پس از ثبت سفارش مشتریان، اندازه های دلخواه خود را مشخص کرده و پس از گذشت چند روز محصول مورد نظر را تحویل می گیرند.
شایع ترین طرح ساخت یخچال ویترینی قصابی طرح مکعبی است که مشتریان به دلیل زیبایی به آن سوق پیدا کرده اند.

یخچال ویترینی قصابی مکعبی بدنه استیل

یخچال ویترینی قصابی

ورق استیل در دو نوع استیل بگیر و استیل نگیر بر روی یخچالهای ویترینی نصب می شود.این ورق ها دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. خوشبختانه مشتریان با آگاهی از کارایی ایده آل ورق استیل از نظر اینکه ضد زنگ هستند، خرید یخچال ویترینی قصابی خود را از این نوع محصولات قرار می دهند.

ورق استیل نمای کار محسوب می شود و خریدار این محصول به این وسیله مشتریان خود را بهتر می تواند جذب کند ولی مهمترین قسمت کار بعد از ایجاد سرمای لازم برای یخچال ویترینی قصابی، حفظ برودت ایجاد شده است.
که این موضوع مهم به عایق بندی درست با مواد پلی یورتان در بدنه یخچال ویترینی تزریق می گردد.

یخچال قصابی دوطرف شیشه 1/50 و 2 متری

یخچال ویترینی قصابی

 

یخچال قصابی دوطرف شیشه در اصل ویترین مغازه شماست چرا که به محض اینکه مشتری اراده می کند به مغازه یا فروشگاه بیاید این یخچال مشاهده می شود.
همان طور که مستحضرید یخچال ویترینی قصابی در طول 1/50 و 2 متر و در ارتفاع 2 متر تولید می شود.
بسیاری از تولید کنندگان این اندازه را عرف کار خود قرار داده اند ولی مشتری اگر بخواهد می تواند اندازه ای که برای محل کار یا فروشگاه خود در نظر دارد را سفارش دهد.

اغلب موتور این دستگاه ها در قسمت بالای یخچال نصب می شود تا گرمای حاصل از کار موتور راحت تخلیه شود و این امر به دلیل سبک بودن انتقال گرما در سطح بالا است.

یخچال ویترینی قصابی مکعبی با گارانتی 18 ماهه

قیمت یخچال قصابی

شرکت های زیادی انواع یخچال ویترینی را در ایران تولید می کنند و با قرار دادن قطعات و لوازم با کیفیت سلامت کار خود را تضمین می کنند.

موتور در دستگاههای برودتی نقش اصلی سیستم را بازی می کند به همین خاطر شرکت های تولید کننده سعی می کنند از موتورهای برند خوب در محصولات تولیدی خود استفاده می کنند.
از جمله موتورهای برند از کشورهای آلمان، ایتالیا، فرانسه هستند.

تولید کنندگان زمان های مختلفی برای گارانتی یخچال ویترینی تولیدی خود از 12 ماه تا 36 ماه در نظر می گیرند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما