یخچال صندوقی قیمت فروش

یخچال صندوقی

شرکت فریزان یخچال صندوقی با کیفیت بالایی را در اختیار مردم قرار داده و روانه بازار کرده است. اگر به دنبال یخچال صندوقی و قیمت فروش آن هستید و می خواهید یکی از با کیفیت ترین آن را خریداری کنید با ما همراه باشید.

یخچال صندوقی یکی از یخچال های مهم برای هر فروشگاه و سوپر مارکتی است که در کنار یخچال ایستاده تک درب و یخچال ایستاده 3 درب برای یک سوپر مارکت اهمیت دارد و  بیشتر افراد این محصول را در مدل دو درب شیشه ای آن خواهان هستند و برای نگهداری از انواع محصولات از این کالا استفاده می کنند. این کالا دارای کیفیت های متفاوتی است که در هر مدل از آن دارای یک قیمت است و نمی توان قیمت آن را در میان گذاشت.

البته دلیل دیگری که نمی توان قیمت ها را در این وب سایت قرار داد این است که قیمت ها به دلیل نوسانات، بالا و پایین می شود.
بهترین راه برای دریافت قیمت این کالا از شرکت فریزان این است که با مشاوره ی فروش تماس حاصل فرمایید و یا فرم در سایت را پر کنید.

قیمت یخچال صندوقی کوچک

یخچال صندوقی

با توجه به ابعاد های با تغییرو کوچک شدن ابعاد قیمت ها هم کمتر می شوند و قیمت این کالا در لیست قیمت تماس یخچال های صندوقی شرکت فریزان آمده که این محصول با کیفیت های گوناگون در حال تولید است و برای دریافت بهترین قیمت بهتر است مستقیم از تولید کننده ها خرید کنید زیرا آن ها داری قیمت تولید هستند و کیفیت یخچال را به شما تضمین می کنند.

اما خرید از فروشندگان معتبر و مورد اطمینانی که سود کمی را برای خود در نظر می گیرند مشکلی نخواهد داشت و شما میتوانید از این افراد هم خرید کنید که بیشتر این افراد در خیابان پیروزی شهر تهران ساکن هستند و با برقراری ارتباط با آن ها از روش اینترنتی و یا حضوری می توانید خرید خود را به سر انجام برسانید.

شرکت فریزان دارای کارخانه های زیادی می باشد که هر کدام در یک قسمت از اطراف تهران وجود دارند با برقراری ارتباط با شرکت فریزان می توانید به صورت حضوری به یکی از کارخانه ها سر زده و از محصولات دیدن کنید. اما برخی از افراد با مکلات پیش آمد در کشور ها و کشور خودمان به صورت اینترنتی خرید می کنند که از این طریق هم شرکت فریزان پذیرای شما خواهد بود.

چند نمونه از مشخصات یخچال صندوقی دو درب شیشه ای

یخچال صندوقی

مصرف انرژی A
نوع ترموستات دیجیتالی_ مکانیکی
عایق بندی تزریق فوم پلی یروتان
شیشه سکوریت_ دوجداره
جنس بدنه گالوانیزه

چند نمونه از اطلاعات و مشخصات فنی این کالا به شما داده شد و برای کسب اطالاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

یخچال صندوقی دست دوم

یخچال صندوقی

اگر بودجه کافی و به اندازه دارید بهتر است یکی از با کیفیت ترین یخچال صندوقی را تهیه کنید به دلیل این که بیشتر افرادی که محصولات خود را می خواهند به صورت دست دوم به فروش بگذارند این است که یخچال دارای ایراد ها و مشکلات فنی می باشد که به غیر از این مشکلات،
نکته هایی که اهمیت دارد این است که یخچال های صندوقی دست دوم دارای گارانتی و خدمات پس از فروش و همچنین ضمانت کیفیت و دارای کیفیت بالا نیستند.

مزایا ی خرید دست اول این کالا ها بیشتر از خرید دست دوم آن است که با دقت به آن ها ترجیح می دهید دست اول آن ها را تهیه کنید.

قیمت یخچال صندوقی خانگی

یخچال صندوقی

این کالا یکی از یخچال صنعتی است که برخی از افراد در منزل برای نگهداری مواد غذایی خود از این نوع یخچال استفاده می کنند که شرکت فریزان قادر به تولید ان است و برای تهیه آن می توانید با ما تماس بگیرید و محصول مد نظرتان را با ما در میان بگذارید.

این کالا به صورت خوابیده ساخته شده و برخی از افراد برای نگهداری حجم زیادی از مواد غذایی از این کالا استفاده می نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما