قیمت یخچال ویترینی نوفراست ایستاده سوپرمارکت

قیمت یخچال ویترینی نوفراست ایستاده سوپرمارکت با  امتیازات متفاوتی که می توان از نظر فنی، ابعاد محصول، جنس بدنه داخلی وخارجی و میزان ایجاد سرمایش مطلوب در محصول به کار گرفته شود با یکدیگر متفاوت است.

از نظر فنی  منظور موتور دستگاه و شبکه های انتقال سرمایش است که مهمترین قسمت یک سیستم برودت هستند، که اگر در انتخاب قدرت موتور و سایر قطعات فنی دستگاه بی توجهی صورت پذیرد، مطمئنا بقیه قطعات هر چند که دارای درجه کیفی بالایی باشند، محصول با کیفیتی در نهایت نخواهیم داشت .

یخچال ویترینی نوفراست

 

یخچال ویترینی سوپرمارکت

در سالهای نه چندان دور، در سوپر مارکت ها بیشترین استفاده مردم، یخچال از نوع دیفراست یا برفک دار بوده است، که در این نوع یخچال ها طی مدت زمان 3ماه  و در طول یک سال 4 مرتبه باید برفک یخچال ویترینی  تمیز می شد . و در اصل برفک زدایی با باز گذاشتن درب یخچال یا فریزرکه باعث از بین رفتن برفک ها می شدبه صورت دستی، انجام می گرفت . برفک زدایی دستی یا تمیز کردن محصول به شکل قدیمی دو مشکل اساسی را برای محصول بوجود می آورد. اولین مشکل سرمای بوجود آمده در کابین یخچال ویترینی بود که با باز گذاشتن درب محصول برای از بین بردن برفک، کاملا سرما خارج می شد . و دومین مشکل برای بدست آمدن سرمای کافی دوباره، باید موتور دستگاه چندین ساعت بصورت مداوم کار می کرد تا سرمای لازم در کابین ایجاد گردد. این موضوع باعث استهلاک موتور دستگاه شده واگر چند بار در طول مدت زمان چند سال، این کار تکرار می شد، صدمه شدیدی به موتور دستگاه وارد آمده و موتور نهایتا می سوخت.

امروزه خرید یخچال مغازه دارای اهمیت فراوانی است و با وجود یخچال های کم مصرف، دیگر مغازه داران مجبور به پرداخت هزینه های بالای مصرف برق نیستند.

یخچال ویترینی نوفراست

آیا برای برفک زدایی محصولات سرمازا ایده ای تازه معرفی شده است؟

یخچال ویترینی نوفراست سوپرمارکت

برای پاسخ گویی به سوال بالا، ابتدا باید بدانیم سیستم نوفراست چیست؟در سالهای اخیر سیستمهای برودتی صنعتی و عمدتا خانگی به سیستم نوفراست تغییر یافته اند. سیستم نوفراست  (NO-FR0ST) به معنی ایجاد سرمایش  یکنواخت در تمام طبقات کابین یخچال ویترینی صنعتی می باشد. که این مزیت بسیار عالی با تعبیه  فن در کابین این محصولات مقدور شده است . سیستم نوفراست از ایجاد برفک در قطعات سرماساز جلوگیری می کند و اگر در طول زمان مثلا در سال یک بار برفکی ایجاد شود، بوسیله قطعات ذوب برفک مانند المنت و تایمر برفک زدایی انجام می شود. در سال های اخیر یخچال ویترینی نوفراست جای خود را برای استفاده از این محصول باز کرده است. از جمله مراکز تهیه موادغذایی قصابی ها برای عرضه وفروش گوشت هستند که توصیه می کنیم مغازه های این صنف اقدام به خرید یخچال ویترینی قصابی جدید نمایند تا زیبایی و سرمای کاملا یکنواخت را دراین یخچال ها که دارای فن هستند، مشاهده کنند و تاثیر فروش بیشتر و رضایت مشتریان خود را دریافت نمایند. بورس یخچال ویترینی در تهران، خیابان پیروزی است که تولید کنندگان ایرانی انواع یخچال صنعتی ویترینی نوفراست یا بدون برفک را عرضه و به فروش می رسانند.

یخچال ویترینی نوفراست

یخچال ویترینی الکترواستیل سوپر مارکت

ازمحصولات شرکت الکترواستیل، یخچال ویترینی خوابیده فروشگاهی است، که در مدلهای مختلف تولید و به فروش می رسد. این محصولات در فروشگاهها و هایپرمارکتهای بزرگ و سوپرمارکتها به وفور مشاهده می گردد. شیشه به کار رفته در محصولات شرکت الکترو استیل سکوریت و 2 جداره است که نشکن می باشد. سرمای مطلوب برای جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی در یخچالهای ویترینی شرکت الکترواستیل بین 2 الی 5 درجه سانتی گراد است. این محصولات در 3 دسته فروشگاهی تولید شده اند.

1. یخچال فروشگاهی

2. فریزر فروشگاهی

3. یخچال ایستاده

 

یخچال ویترینی نوفراست

یخچال ویترینی نوفراست ایستاده سوپرمارکت

در سوپر مارکت ها یخچال پشت بسته بیشتر از دوطرف باز ویترینی استفاده می شود. این یخچال ها از یک درب تا 6 درب ایستاده مورد استفاده قرار می گیرد. یخچال های 3 درب ایستاده دارای 3 دستگاه فن هستند،  که در قسمت سقف تعبیه شده اند. کار هم دما سازی سرمای کابین یخچال ویترینی نوفراست را فن ها انجام می دهند. نوار دور درب یخچال بسیار با کیفیت است زیرا آهنربای مگنتی که در آنها به کار رفته شده، چسبندگی بسیار خوبی دارند. تا بتواند از خروج سرما به بیرون کابین یخچال جلوگیری بعمل آورد. ترمومتر دیجیتالی در قسمت پیشانی بالای درب ها نصب شده تا کاربر از دمای داخلی یخچال صنعتی مطلع باشد. طبقات داخل کابین از شیشه نشکن استفاده شده است.

امروزه اغلب مغازه ها و سوپرمارکت ها اقدام به خرید یخچال ویترینی نوفراست کرده اند. و اغلب سوپرمارکنهایی که یخچال ویترینی قدیمی یا دیفراست دارند، برای تعویض آنها به یخچال ویترینی نوفراست اقدام نموده اند.

قیمت یخچال ویترینی نوفراست

یخچال ایستاده 4درب لبنیات و نوشیدنی

کاربرد یخچال ایستاده 4 درب لبنیات و نوشیدنی در سوپرمارکتها و فروشگاههای بزرگ مانند هایپرمارکتها مشاهده می شود. این یخچال ها با داشتن 4 درب که دو درب آن بالا و دو درب آن در قسمت پایین محصول تعبیه شده است، امکان دسترسی خوبی به مشتری می دهد. و مزیت اصلی آن مشاهده اقلام غذایی از بیرون دستگاه و انتخاب مواد غذایی مورد نظر بدون اینکه درب های یخچال قبل از انتخاب باز شود که این مزیت باعث حفظ سرمای محصول خواهد شد. سیر کوله یا گردش اجباری هوای سرد در تمام نقاط یخچال ویترینی باعث تازه ماندن مواد غذایی می گردد.

بدنه ضد خش استیل این محصولات دوام آنها را در طول زمان بیشتر می کند. کاربرد یخچال ایستاده 4 درب در مغازه های پروتئینی، آبمیوه فروشی، قصابیها، فروشگاه های لبنیات و سوپر مارکتها می باشد.
برای اطلاع از قیمت یخچال ویترینی نوفراست می توانید با مدیران فروش شرکت فریزان در ارتباط باشید.

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما