قیمت یخچال قنادی مکعبی در کارخانه

یخچال قنادی مکعبی از مهم ترین ابزار و تجهیزات هر قنادی می باشد که اگر این محصول از کیفیت بالایی بر خوردار باشد و مرغوب باشد،  نگهدازی از شیرینی ها و کیک ها را به بهترین نحوه انجام می دهد.
یخچال های صنعتی از مهم ترین ابزار یک فروشگاه می باشد که برای هر فروشگاه زنجیره ای، قنادی ها، قصابی ها، سوپر مارکت ها، فست فودی ها و فروشگاه های بزرگ و کوچک کاربرد بسیاری دارد.
این محصول برای نگهداری از انواع شیرینی ها و کیک ها کاربرد دارد، یخچال قنادی مکعبی در بسیاری از طرج های جذاب و منحصر به فرد در شرکت فریزان تولید می گردد که مشتریان می توانند مطابق با نظر خود، طرح مورد نظر خود را انتخاب نمایند.
یخچال قنادی مکعبی تولید شده توسط شرکت فریزان به دلیل عایق بندی به روش تزریق فوم پلی یورتان موجب می شود با تثبیت دمای یخچال، رطوبت را به میزان لازم ثابت نگه دارد تا مانع از خشک شدن شیرینی ها و کیک های داخل یخچال شود.
شما می توانید با کارشناسان مجرب شرکت فریزان تماس بگیرید تا از قیمت و مشخصات یچال قنادی و انواع یخچال صنعتی مورد نیاز خود مطلع شوید.
شما می توانید برای دریافت مشخصات یخچال قنادی با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید …

 

خصوصیات و مشخصات یخچال قنادی

یخچال قنادی مکعبی

 

جنس بدنه استیل
جنس درب های شیشه ای سیکورین نشکن
نورپردازی ال ای دی
نوع موتور  –   گارانتی امبراکو  – 18 ماهه

 

یکی از نکات مهم در خرید یخچال قنادی مکعبی توجه به ظاهر و طرح این محصول می باشد، همان طور که می دانید اگر یخچال قنادی شما از طراحی زیبا و جذابی برخور دار باشد، در دکوراسیون فروشگاه شما نیز تاثیر گذار است و همچنین موجب افزایش مشتری در فروشگاه و قنادی شما می شود.
یکی از عوامل مهم در نگهداری از انواع کیک ها و شیرینی ها دمای یخچال می باشد، انواع شیرینی و کیک ها برای نگهداری و سالم ماندن احتیاج به دمای مورد نیاز خود را دارد تا بتواند خود را حفظ کند.
این محصول در ابعاد دلخواه خریداران مطابق با فضای فروشگاه آن ها تولید می شود.
عایق بندی یخچال قنادی تزریق فوم پلی یورتان می باشد که از اتلاف سرما و انرژی یخچال جلوگیری می کند.

 

قیمت یخچال قنادی مکعبی

یخچال قنادی مکعبی

امروزه یخچال قنادی مکعبی در برند های گوناگونی در بازار های داخلی و خارجی تولید می گردد که  هر کدام از این محصولات از کیفیت های گوناگونی بر خوردار می باشند.
در بازار یخچال صنعتی ایران تولیدی ها و شرکت های بسیاری وجود دارد که این محصول را با قیمت های گوناگون به دیگران عرضه می نمایند،  اما نمی توان گفت، اعتماد به کیفیت و داشتن علامت استاندارد در همه ی این برند ها وجود دارد.
به همین جهت پیشنهاد می کنیم هنگام خرید یخچال قنادی مکعبی به تمام شرایط محصول از جمله کیفیت قطعات مصرفی و برند آن ها، برند و کیفیت موتور یخچال، گارانتی، خدمات پس از فروش و اعتبار و معروف بودن برند توجه فرمایید.
همچنین اینکه نمی توان گفت تمامی برند ها محصولات خود را در کیفیت و متریال ضعیف تولید می نمایند.
شرکت فریزان جزو شرکت های شناخته شده و معتبر در ایران می باشد که  سالانه تعداد بسیاری از انواع یخچال های صنعتی را به کشور های اطراف و همچنین در بازار داخلی صادر می نماید.
شما می توانید برای دریافت مشاوره رایگان برای راهنمایی در خرید خود با کارشناسان ما ارتباط بگیرید تا شما را  در خرید محصولی مرغوب و با کیفیت راهنمایی کنند.

 

قیمت ویترین خشک قنادی

یخچال قنادی مکعبی

خریدارانی که قصد نگهداری از نان های فانتزی و شیرینی های خشک را دارند می توانند از ویترین خشک قنادی که در مکان های مانند نانوایی ها، قنادی ها و فروشگاه ها کاربرد دارد، استفاده نمایند.
تفاوت یخچال های قنادی با ویترین خشک قنادی، نداشتن موتور در ویترین خشک قنادی می باشد، نداشتن موتور در این محصول موجب می شود تا تمام بدنه ی محصول از اکانات شیشه بر خوردار باشد و خریداران به راحتی و سهولت بتوانند تمام محصولات داخل یخچال را تماشا کنند.
از ویژگی های ویترین خشک قنادی تازه نگه داشتن شیرینی های خشک و نان های فانتزی می باشد که با نکات بهداشتی از ایجاد گرد و غبار بر روی شیرینی ها جلوگیری می کند.
شما می توانید برای دریافت قیمت ویترین خشک قنادی با واحد فروش شرکت فریزان تماس بگیرید و از مشخصات این محصول اطلاع پیدا کنید.
شرکت فریزان این محصول را در بهترین متریال موجود در بازار با کیفیتی بالا در اختیار مشتریان در سر تا سر ایران قرار می دهد.
شما می توانید این محصول به به همراه یخچال قنادی مکعبی و دیگر مدل های مناسب برای قنادی را با مناسب ترین قیمت ها در طرح ها و مدل های جذاب و چشمگیر خریداری نمایید، از نکات برجسته در شرکت فریزان این است که محصول را در کم ترین زمان با معتبر ترین باربری ها در سراسر کشور در محل مقرر به خریداران عرضه می نماید.

 

مراکز فروش یخچال قنادی آکواریومی با کیفیتی عالی

 

یخچال قنادی مکعبی

یخچال قنادی در بازار ها و مراکز فروش سر تاسر ایران با کیفیت ها و قیمت های متفاوت به خریداران عرضه می گردد.
مراکز فروش یخچال قنادی بسیاری در ایران وجود دارد، این مراکز با توجه به تعداد جمعیت شهر ها در هر شهر وجود دارد.
یخچال قنادی در دو نوع یخچال قنادی مکعبی و یخچال قنادی آکواریومی تولید می گردد، این محصول نسبت به یخچال های معمولی قدرت و استحکام بیشتری دارد، این محصول به دلیل داشتن فضای زیاد و بزرگ در داخل یخچال سبب می شود تا به آسانی بتوانید داخل یخچال را تمیز و پاکیزه نمایید.
خریداران باید توجه نمایند در بین فروشندگان و مراکز فروش یخچال صنعتی مرکز فروش یخچال ویترینی درجه یک در ایران و یخچال قنادی کدام یک ، این محصولات را با قیمت و کیفیت بهتری به بازار عرضه می نمایند؟

انواع یخچال صنعتی و فروشگاهی مخصوص قنادی

یخچال قنادی مکعبی

یکی از تجهیزات مهم در هر آشپزخانه صنعتی و یا قنادی، یخچال ویترینی آکواریومی می باشد.
این محصول در ابعاد و سایز های متفاوت با طرح های زیبا و منحصر به فرد مطابق با نیاز مشتری تولید می گردد، روشنایی یخچال آکواریومی LED می باشد که موجب می شود محصولات داخل یخچال بهتر به نمایش گذاشته شود.
موتور یخچال آکواریومی سکاپ دانفوس می باشد و قدرت موتوراین محصول 3/4 اسب بخار است.
مشتریان عزیز می توانند جهت دریافت قیمت و مشخصات انواع یخچال صنعتی هنگام خرید یخچال ایستاده فروشگاهی در کارخانه تولیدی با واحد فروش ما تماس برقرار نمایید و در صورت نیاز در شرکت فریزان با بهترین کیقیت و قیمت ها اقدام به ثبت سفارش نمایید.
|

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما