قیمت یخچال سوپر مارکت با کیفیت

قیمت این کالا با توجه به قطعات مورد استفاده در آن متفاوت است، یخچال سوپر مارکت چند نوع یخچال کاربردی در انواع  مکان های فروش مواد غذایی می باشد. این محصولات در اندازه های مختلف وجود دارد و چسب آن بسیار مقاوم و با دوام است. این کالا با تنوع بسیار زیادی روانه بازار می شود و در هر مکانی هم مورد استفاده قرار میگیرد  و این کالا از کیفیت بالایی دارد.

یخچال سوپر مارکت

قیمت این محصولات با توجه به کیفیت بالا و درجه یک آن بسیار منصفانه و مناسب و همچنین مقرون به صرفه می باشد. انواع این نوع یخچال ها را در ابعاد های گوناگون می توانید به صورت آنلاین و یا حضوری سفارش دهید.

خرید عمده یخچال سوپر مارکت

فروش این نوع محصولات پر مخاطب از طریق شرکت فریزان با قیمت ویژه و نازل امکان پذیر می باشند. فروشنده عمده انواع این محصولات را به صورت عمده و مستقیم به بازار عرضه می کند.

یخچال سوپر مارکت

خریداران و متقاضیانی که قصد خرید عمده ی انواع این محصولات را را با کیفیت درجه یک و ممتاز دارند می توانند سفارش خود را از طریق همین شرکت معتبر ثبت کنند و آن را زیر قیمت بازار و محصول مد نظرتان را مستقیم از درب کارخانه با بهترین باربری ها در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

خرید یخچال سوپر مارکت

با توجه به کاربردی بودن بالای یخچال های سوپر مارکت در انواع مکان ها، این محصول، فروش بالایی دارد و مصرف کنندگان و مشتریان این کالا ها به نیاز خود در ابعاد های مختلف ساخته می شود برای مثال یخچال ایستاده تک درب با عرض و طول مختلف ساخته می شود و می توانید آن را تهیه و خریداری می کنید.

یخچال سوپر مارکت

 

کیفیت بالای یخچال سوپر مارکت تولید شرکت فریزان و عمر بالا و طولانی آن باعث محبوبیت و معروفیت بی نظیر آن شده است. تولید کننده این محصولات با فروش آنلاین و اینترنتی امکان دسترسی آسان و راحت این محصولات خاص را برای همه ی افراد متقاضی فراهم کرده است.

انواع یخچال سوپرمارکت

انواع یخچال سوپرمارکت در ابعاد و اندازه های مختلف ۸۰ سانت ، ۱ متر ، ۱٫۲۰ ، ۱٫۵۰ ، ۱٫۷۰ و ۲ متر به صورت سفارشی ساخته می شود. این محصولات در کیفیت های بالا و متوسط و کم عرضه می شود که تمامی این 3 مورد بستگی به سفارش مشتری و متقاضی دارد.

یخچال سوپر مارکت

قیمت یخچال ایستاده 4 درب

قیمت این کالا از 20 میلیون تومان آغاز می شود و برای دریافت قیمت دقیق تر می توانید با واحد فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید.

قیمت حدودی این کالا از این قیمت شروع می شود و شرکت فریزان برای خریداران این کالا به صورت عمده از تخفیف بسیار بالایی برخورد دار می شود.

یخچال سوپر مارکت

قیمت یخچال بستنی سوپر مارکت

قیمت این کالا با توجه به  کیفیت های مختلف آن متفاوت است برای دریافت لیست قیمت بروز این محصول می توانید با ما ارتباط  گرفته و قیمت ها را جویا شوید.

یخچال سوپر مارکت

بهترین یخچال برای سوپر مارکت

یکی از مهم ترین نکته در خرید یخچال برای یک سوپر مارکت خرید بهترین و ضروری ترین کالا برای یک سوپر مارکت است.
ضروری ترین نوع یخچال ها برای یک سوپر مارکت یخچال های ایستاده نوشیدنی و یخچال های ایستاده 2 متری 3 درب هستند:

  • یخچال ایستاده نوشیدنی برای نگهداری نوشیدنی ها استفاده می شود و برای یک سوپر مارکت بسیار ضروری و مهم می باشد.
  • یخچال ایستاده 3 درب دو متری برای نگهداری مواد غذایی فضای بزرگی دارد و می توان از آن برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد.

یخچال سوپر مارکت

قیمت یخچال مغازه سوپر مارکت دیجی کالا

بیشتر مشتریان هنگام خرید به قیمت یخچال بسیار دقت می کنند اگر اندازه بودجه ای که دارند باشد خریداری می کنند و در غیر این صورت خریداری نمی کنند، فروشگاه اینترنتی دیجی کالا برنامه است که همانند واسطه ها عمل می کند. اگر شما از خود تولید کننده ها خریداری کنید قطعا به صورفه تر خواهد بودن و مطمئن هستید که از یک تولید کننده خرید می کنید اما برنامه ی دیجی کالا برنامه ای است که این اطمینان را به شما نخواهد داد.

یخچال سوپر مارکت

نمی توان تشخیص داد یخچال ویترینی دیجی کالا دارای کیفیت های بالا هستند یا خیر، به همین خاطر فواید و مزایای خرید مشتقیم از تولید کننده بسیار بیشتر است.

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی

یخچال سوپر مارکت

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی را می توانید از طریق این مرکز و این سایت به دست آورید تا بتوانید خرید خود را به راحتی انجام دهید که یکی از محصولات فوق العاده عالی نظر بسیاری از مشتریان و متقاضیان را به سوی خود کشانده است و شما می توانید به راحتی آنها را بدست آورید و این محصولات را نیز خریداری کنید که یکی از محصولات فوق العاده عالی و بی نظیر شناخته شده است که نظر بسیاری از متقاضیان و خریداران را به سمت خود کشیده است. برای استعلام قیمت این کالا می توانید با واحد فروش شرکت فریزان تماس حاصل فرمایید و ثبت سفارش کنید.

یخچال سوپر مارکت

یخچال ویترینی دیوار

معمولا بیشتر یخچال ویترینی دیوار دست دوم هستند و یا اگر هم نو باشند حداکثر قیمت خوبی را دارا نیستد اگر شما بتوانید یخچال مد نظرتان را از خود کارخانه خرید کنید قطعا محصول خود را با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا تهیه خواهید کرد.

دلیل اینکه ما نمی توانیم قیمت دقیق و بروز را در این مرکز بیان کنیم به این طپخاطر است که قیمت ها دچار نوسانات شده و نما توان قیمت بروز را در این سایت قرار داد بهترین روش دریافت قیمت تماس با تولید کننده می باشد.

یخچال ویترینی دیوار

مشخصات یخچال ایستاده نوشیدنی

موتور امبراکو- سابکول
جنس بدنه گالوانیزه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
شیشه سکوریت
درب مگنتی
چرخ دارد 

یخچال سوپر مارکت

این برخی از قطعات استفاده شده در یخچال ایستاده نوشیدنی می باشد که کیفیت یخچال را نشان می دهد قطعه بسیار مهمی که در خرید یک یخچال اهمیت دارد موتور آن محصول است اگر دارای موتوری با طول عمر بالا باشد قطعا دارای کیفیت بسیار بالایی است  و برای شما خوب کار می کند. قیمت یک کالا را کیفیت آن محصول تعیین می کند و کیفیت آن محصول را هم قطعات مورد استفاده در آن کالا تعیین می کنند.

یخچال های ایستاده نوشابه و یا همان نوشیدنی بسیار پر مخاطب بوده و تا کنون بار ها با حجم بالا به کشور های مختلف صادر شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما