قیمت یخچال بستنی درب شیشه ای ارزان

یخچال بستنی درب شیشه ای

یخچال بستنی درب شیشه ای یکی از محصولاتی است که تولید کنندگان یخچال های صنعتی و ویترینی اعم از شرکت فریزان این محصول را تولید و عرضه می کنند.

یخچال های بستنی برای نگهداری از بستنی و یخمک ها و نوشمک ها و… مورد استفاده قرار می گیرد که البته می توان این کالا را برای استفاده دیگری هم قرار داد برای مثال قصاب ها می توانند برای نگهداری از گوشت های خود از فریزر های صندوقی استفاده کنند.
نام دیگر یخچال های بستنی یخچال صندوقی است.

اگر شما می خواهید تعداد زیادی از بستنی ها و مواد خوراکی را در محصول خود بگذارید باید محصولی را سفارش دهید که دارای گنجایش زیادی باشد که باید محصولی با گنجایش 650،600،550،500،450،400 لیتری سفارش دهید این ها برای افرادی هستند که حجم زیادی از محصولات را می خواهند در این محصولات جای دهند.

افرادی که این محصول را به اندازه ی زیادی نیاز ندارند و نمی خواهد مقدار زیادی بستنی و یا مواد خوراکی را در آن بگذارند باید یخچال بستنی را سفارش دهند که دارای گنجایش کمی باشد اعم از 100، 150،200،250،300،350 لیتری را سفارش دهند.

یخچال بستنی درب شیشه ای دارای موتور امبراکو برزیلی می باشد که با داشتن این موتور محصول بدون هیچ خرابی تا سال های سال برای شما کارخواهند کرد و عمر طولانی به یخچال می دهد.

موتور یک بخش مهم در این کالا هاست که اگر موتور این کالا خوب نباشد مداوم در تعمیر گاه ها خواهید بود، بنا براین در هنگام خرید به موتور یخچال بسیار دقت کنید.

برای دریافت لیست قیمت فریزر صندوقی و ثبت سفارش با ما تماس حاصل فرمایید.

یخچال بستنی درب شیشه ای

مشخصات و قیمت یخچال و فریزر بستنی با کیفیت شرکت فریزان

یخچال بستنی درب شیشه ای

  • جنس بدنه: گالوانیزه
  • عایق بندی: پلی یورتان
  • شیشه: سکوریت، دو جداره
  • موتور: ابراکو برزیلی، سابکول
  • مصرف انرژی: A
  • استیکر: دومینو، پاندا، میهن، رنگی، هر مدلی که مورد دلخواه متقاضیان باشد.
  • دارای درب کشویی
  • روشنایی و نورپردازی: ال ای دی

قیمت این کالا با توجه به ابعاد ها و ظاهر های متفاوت ان متفاوت است و برای دریافت و استعلام قیمت این کالا با مشخصات و کیفیت مورد نظرتان با ما تماس حاصل فرمایید.

یخچال بستنی درب شیشه ای

نمایندگی فروش یخچال بستنی

یخچال بستنی درب شیشه ای

نمایندگی یک رابطه برای برقراری مشتریان با تولید کنندگان هستند که در شهر شما ساکن و محصولات آن تولید کننده را به فروش می گذارند و شید نمی دانید اما نمایندگی ها هم برای خود سودی در نظر می گیرند و به مشتریان شهر خود می دهند.

یخچال ها ی بستنی دارای قیمت ارزان تری نسبت به یخچال های دیگر دارد این محصول برای سوپر مارکت ها یک یخچال ضروری است که در کنار یخچال ایستاده تک درب و یخچال ایستاده دو متری به فروش می رسد.

در هر سوپر مارکتی یک یخچال صندوقی و یا همان یخچال بستنی وجود دارد، این کالا با قیمت مناسبی روانه بازار ها می شود و البته این کالا دارای روشنایی و نورپردازی ال ای دی می باشد که با داشتن لامپ های ال ای دی نیازی به پرداخت قبض برق زیادی نخواهد بود این کالا با داشتن لامپ ال ای دیمحصولات درون یخچال را بهتر به نمایش می گذارد و همچنین دارای مصرف برق کمی است.

یخچال بستنی درب شیشه ای

یخچال بستنی

یخچال بستنی درب شیشه ای

یخچال بستنی در دسته یخچال سوپر مارکت قرار دارد که این کالا با قیمت مناسب هم اکنون در حال تولید است و از طریق این مرکز به سراسر کشور ارسال می شد. شرکت فریزان محصولات خود را با بهترین باربری ها به سراسر کشور ارسال می کند و برای مشتریان خود تخفیف قاعل است البته تخفیفاتی که این شرکت و شرکت های متفاوت دیگر برای مشتریان خود در نظر می گیرند بستگی به محصولی که متقاضیان سفارش دارند دارد.

این شرکت برای افرادی که این محصولات را به صورت عمده خریداری می کنند از تخفیف بسیار سودمندانه ای برخوردار است که هر چه تعداد یخچال هایی که سفارش می دهید بیشتر باشد این شرکت به شما تخفیف بیشتری هم خواهد داد.

قیمت یخچال سوپر مارکت با کیفیت در این کشور در لیست قیمت یخچال های سوپر مارکت آمده است و با در ارتباط بودن مشاوره فروش این شرکت می توانید قیمت محصول خود را بدست آورید.

یخچال بستنی درب شیشه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما