شرکت فروش یخچال ایستاده نوشابه

    شرکت فروش یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده نوشابه یکی از مهترین وسیله برای مغازه داران می باشد که افرادی زیادی این محصول را تولید و عرضه می کنند برای این که از یک تولید کننده معتبر خرید کنید باید اول از چند ویژگی که دارد باخبر شوید.

ان چند ویژگی که می تواند معتبر بودن یک تولید کننده را مشخص کند چیست؟

قیمت مناسب

باربری مطمئن و سریع

خدمات پس از فروش

ضمانت

گارانتی

کیفیت بالا

مجهز بروز ترین دستگاه های برای ساخت یخچال    شرکت فروش یخچال ایستاده نوشابه

حتما از تولید کننده این چند ویژگی را بپرسید و متوجه بشوید که ایا ان ها مجهز به این چند ویژگی هستند یا خیر

شرکتی که می توانیم به شما معرفی کنیم که از همه لحاظ معتبر است شرکت و کارخانه فریزان است که تمامی این محصولات را تولید کرده و به سراسر کشور عرضه می کند. برای آشنایی بیشنر با آن ها می توانید با قسمت فروش شرکت فریزان تماس گرفته و ثبت سفارش فرمایید.

یخچال ایستاده نوشابه

این نوع یخچال یکی از معروف ترین و پر مخاطب ترین یخچال میان یخچال های صنعتی است،یخچال ایستاده 60 سانتی که یکی از مدل های یخچال ایستاده نوشابه است به خاطر این محبوب است که جای کمی اشغال می کند و در همین حین می شود 600 بطری در ان جای داد. {البته اندازه بطری ها متفاوت هستند}

این یخچال برای نگداری و خنک نگهداشتن نوشیدنی ها استفاده می گردد و می شود همه نوع نوشیدنی را در آن گذاشت. این نوع یخچال ها دارای تنوع زیادی هستند که همگی آن ها از لحاظ اندازه فقط متفاوت نیستند بلکه از لحاز کیفیت ها و قطعات مورد استفاده هم با هم فرق دارند.یخچال ایستاده نوشابه

انواع این یخچال ها از نظر اندازه و ابعاد:

  • یخچال ایستاده 60 سانتی
  • یخچال ایستاده 70 سانتی
  • یخچال ایستاده 80 سانتی
  • یخچال مینی هتلی
  • یخچال ایستاده به ارتفاع 120سانت
  • یخچال ایستاده به ارتفاع 150 سانت
  • یخچال ایستاده به ارتفاع دو متر
  • و با ارتفاع های مختلف دیگر
  • و..

    انواع این یخچال ها از نظر اندازه و ابعاد:

این نوع یخچال دارای تنوع زیادی است که همه ی آن ها را نمی شود در این جا گفت. فروش انواع مختلف این محصولات در این سایت به صورت مستقیم انجام می گردد.

قطعات مورد استفاده در یخچال ایستاده نوشیدنی چیست؟

جنس بدنه این یخچال از گالوانیزه می باشد که گالوانیزه دارای مقاومت و کیفیت بسیار بالایی است. عایق بندی این یخچال از تزریق فوم پلی یورتان است که این نوع ماده هم در برابر سایش ضربه و ترک خوردگی ها بسیار خوب است. موتور این یخچال هم از سابکول و امبراکو میباشد که به انتخاب شما ما یکی از آن ها رادر یخچال هایتان میگذاریم.

شیشه ی این یخچال از سکوریت است که سکوریت

شیشه ای بسیار مقاوم است که موقع شکستن به تکه های کوچک تبدیل شده و برعکس شیشه های دیگر به پایین ریخته شده و برای همین بسیار ایمن است زیرا شیشه های معمولی به تکه های بزرگ تبدیل شده و پرتاب می شوند و به طرف مقابل آسیب می زنند اما با وجود این شیشه های این اتفاق رخ نخواهد داد.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه در خرید اینترنتی

این نوع خرید برای شما مشتریان بیشتر سود دارد زیرا اگر از طریق اینترنت خرید کنید در وقت صرفه حویی کرده و دیگر لازم نیست هزینه رفت و آمد بپردازید. با این روش سریع تر و راحت تر خرید کنید. این روش امروزه بسیار مورد استقبال قرار گرفته و امروزه مردم از طریق خرید اینترنتی و تلفنی خرید خود را انجام می دهند.

قیمت یخچال ایستاده نوشابه در خرید اینترنتی

شرکت ما امکان خریداری اینترنتی و تلفنی را فراهم کرده است تا مشتریان از راحت باشند و از خرید خود راضیت داشته باشند. برای گرفتن لیست قیمت با ما در اتباط بوده و اگر قصد خرید داشتید تماس گرفته شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما