خرید یخچال ایستاده نوشابه

یخچال ایستاده نوشابه یکی از پر مخاطب ترین و بهترین یخچال هایی است که امروزه در جهان وجود دارد، تولید کننده های مختلفی در کشور های مختلف وجود دارند اما همگی آن ها مورد اطمینان نیستند برای همین در خرید خود دقت کنید.

یخچال ایستاده نوشابه

 

 

یکی از روش های خرید امروزی خرید تلفنی و اینترنتی می باشد که شرکت ما هم امکان خرید اینترنتی و تلفنی را فراهم نموده است. امروزه بیشتر مردم این روش خرید را انتخاب می کنند زیرا این روش باعث می شود ان ها سریع خرید خود را انجام بدهند و دیگر نیازی به هزینه رفت و آمد نیست.

یخچال ایستاده نوشابه

این یخچال را در سراسر کشور به فروش می رسانند اما مرکز فروش و خرید این نوع یخچال ها خیابان پیروزی در شهر تهران است. در این خیابان تمامی تولید کنندگان وجود دارند اما با توجه به چند ویژگی رو به رو کیفیت و معتبر بودن تولید کننده را بسنجید: قیمت مناسب، کیفیت بالا، گارانتی، ضمانت، خدمات پس از فروش، بهترین باربری برای ارسال یخچال، بهترین و پیشرفته ترین دستگاه ها را برای ساخت یخچال دارا باشد.

ما می توانیم شرکت فریزان را به شما معرفی کنیم این شرکت تمامی یخچال های صنعتی را تولید می کند و به سراسر کشور ارسال می نماید.
یخچال ایستاده نوشابه

سفارش ساخت یخچال ایستاده نوشابه

برای سفارش ساخت از شرکت ما می توانید با قسمت فروش شرکت فریزان تماس گرفته و ثبت سفارش نمایید، اگر قصد خرید دارید تماس بگیرید زیرا ما روزانه مشتریان زیادی داریم و نمی توانیم وقت بگذاریم.

برای کسب اطلاعات در مورد این یخچال محبوب می توانید با ما همراه باشید.

یخچال ایستاده نوشابه

قطعات به کار رفته در این نوع یخچال چیست؟

عایق بندی این یخچال از تزریق فوم پلی یورتان است که پلی یورتان موادی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و ترک خوردگی می باشد.

شیشه استفاده شده برای یخچال سکوریت است این شیشه بسیار مقاوم بوده و به خاطر فواید های فراوانی که دارد ما آن را انتخاب نمودیم.

جنس بدنه این یخچال از گالوانیزه می باشد که باعث می شود بدنه یخچال مقاوم و محکم باشد.

تعداد طبقات یخچال هم بستگی به سفارش شما مشتری عزیز دارد.

 

یخچال ایستاده نوشابه

موتور یخچال ایستاده نوشابهیخچال ایستاده نوشابه

موتور این یخچال سابکول می باشد که این موتور برای این مدل یخچال بسیار مفید بوده اما برای یخچال های بزرگ تر از موتور دانفوس استفاده می شود. زیرا این موتور برای یخچال های بزرگ زور می زند و طول عمر کمتری دارد اما برای یخچال های کوچک زور نمی زند و طول عمر بسیار خوبی دارد.

موتور دیگری هم که برایتان می توانیم استفاده کنیم موتور امبراکو می باشد که همان ویژگی های سابکول را دارد.

همگی این موتور ها عالی هستند و یکی از آن یکی بهتر است، تمامی سوالاتتان را از ما می توانید بپرسید و در کنار سوالاتتان ثبت سفارش کنید. شما هستید که باید انتخاب درست بکند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما