بازار فروش یخچال ایستاده سوپر مارکت

 

یخچال ایستاده سوپر مارکت یکی از مهم ترین تجهیزات سوپرمارکتی هاست و برای نگهداری انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد قیمت یخچال ایستاده سوپرمارکت بستگی به ابعاد، طرح یخچال، تعداد درب های آن و نام تجاری آن و… دارد.
از آنجا که خرید این یخچال ها برای صاحبان فروشگاه ها امری واجب است، قیمت فروش آن ها در بازار بسیار اهمیت دارد. در این میان شرکت فریزان بهترین تجهیزات برودتی را داشته است . از ویژگی های یخچال  ایستاده سوپرمارکت می توان به مواردی نظیر ؛ قابلیت ساخت با ابعاد سفارشی، قابلیت استفاده از ورق های رنگی با پوشش الکترو استاتیک و یا ورق استیل، نور پردازی مناسب، قابلیت استفاده از طبقات چوبی به جای طبقات شیشه ای اشاره کرد.

بهترین یخچال برای سوپر مارکت

یخچال ایستاده سوپر مارکت

برای بدست آوردن یم یخچال خوب برای یک سوپر مارکت بایستی به یک تولید کننده معتبر مراجعه کرد تا کالای مد نظر شما را با قطعات مرغوب و با طول عمری بالا به شما تحویل دهد.
یخچال های مهم برای یک سوپر مارکت یخچال های 3 درب دو متری می باشد که در کنار این کالا یخچال ایستاده تک درب هم بسیار مهم است،

  • می پرسید به چه دلیل این دو یخچال برای یک سوپر مارکت مهم است؟

یخچال های ایستاده تک درب بیا همان یخچال هابی ایستاده نوشیدنی به دلیل نگهداری و خنک نگهداشتن نوشیدنی ها بسیار پر اهمیت هستند.

یخچال ایستاده دو متری 3 درب برای نگهداری از مواد غذایی و فضای زیادی که دارد بسیار ضروری است و به همین خاطر این دو یخچال نسبت به یخچال های صنعتی دیگر برای یک سوپر مارکت بسیار ضروری تر هستند.

قیمت یخچال ایستاده 4 درب

یخچال ایستاده سوپر مارکت

این کالا یکی از یخچال های یک و نیم متری می باشد که بسیاری از افراد در مکان های گوناگون از این کالا استفاده می کنند و بسیار محبوب است قیمت این کالا با توجه به کیفیت آن متفاوت است اما قیمت حدودی این کالا به صورت زیل است:

  • قیمت این محصول از 20 میلیون تومان آغاز می شود و با توجه به کیفیت های بالاتر قیمت آن بیشتر می شود.

قیمت یخچال ایستاده نوشیدنی

یخچال ایستاده سوپر مارکت

این کالا با نام یخچال ایستاده نوشابه هم شناخته شده و تا کنون صادرات های زیادی برای فروش این کالا انجام شده است
این کالا میان یخچال های دیگر بسیار ضروری تر بوده و به همین خاطر پر مخاطب می باشد که متقاضیان از سراسر کشور های مختلف تماس گرفته و این کالا را با حجم بالا ثبت سفارش می کنند.

برای استعلام قیمت بروز و دقیق این کالا می توانید با واحد فروش شرکت فریزان تماس بگیرید.

یخچال ایستاده سوپر مارکت

لیست قیمت یخچال سوپری دیجی کالا

یخچال ایستاده سوپر مارکت

بیشتر مشتریان به دنبال قیمتی نازل تر و مناسب تر هستند و مشتریان گرامی برای دریافت قیمتی مناسب و نازل می توانند مستقیم با خود تولید کننده ارتباط بگیرند،

یکی از دلایلی که باعث افزایش قیمت این کالا می شوند واسطه ها هستند هر چه واسطه ها بیشتر شوند قیمت این کالا هم بیشتر می شود و به این دلیل در هنگام خرید دقت داشته باشید از واسطه ها خرید نکنید که باعث افزایش قیمت خرید این کالا ها نشود.

این گونه برنامه ها هم قیمت های فروشنده ها و افراد مختلف را به شما نشان می دهد که شما نمی دانید از چه کسی خرید می کنید به همین خاطر ارتباط مشتقیم با خود تولید کننده به شما بسیار کمک می کند.

قیمت یخچال مغازه سوپر مارکت دیجی کالا حتی اگر ارزان تر باشد، شما نمی دانید که کیفیت یخچال در چه اندازه است و قطعات استفاده شده در آن چیست به همین خاطر امروزه مردم در خرید یخچال ویترینی دیجی کالا باید دقت بیشتری داشته باشند  برای خریدی سودمندانه تر از خود تولید کننده ها خریداری نمایند.

خرید عمده یخچال سوپر مارکت با تخفیف ویژه

یخچال ایستاده سوپر مارکت

شرکت فریزان با توجه به تعداد خرید این نوع یخچال ایستاده سوپرمارکت به این افراد از تخفیف بسیارخوب و ویژه ای برخوردار می شود و که برای مشتریان بسیار سودمندانه خواهد بود.

شرکت فریزان به عنوان مرکز پخش و فروش انواع این محصولات با قیمتی مناسب، فروش انواع یخچال سوپر مارکت به صورت عمده و ارزان قیمت را با کیفیت درجه یک، و با حجم بالا انجام می دهد.
جهت اطلاع و استعلام قیمت و ثبت سفارش می توانید از طریق  و روش های ارتباطی گوناگون با ما تماس بگیرید.

قیمت یخچال بستنی سوپر مارکت

یخچال ایستاده سوپر مارکت

این کالا یکی محصولاتی است که در تمامی سوپر مارکتی ها وجود دارد و برای نگهداری از بستنی ها و دیگر محصولات همچون بستنی استفاده می شود قیمت این کالا با توجه به اندازه های آن متفاوت بوده و کیفیت این یخچال هم متفاوت است برای دریافت و استعلام این یخچال صندوقی و یا همان یخچال بستنی می توانید با ما تماس بگیرید و یا فرم در سایت را پر کنید.

خرید یخچال ایستاده سوپر مارکت با نرخ مناسب

یخچال ایستاده سوپر مارکت

دفاتر و شرکت هایی همچون شرکت فریزان تولید کننده انواع یخچال ایستاده سوپر مارکت با کيفيت و استاندارد می باشد و با خريد عمده اين محصولات از کارخانه و شرکت فریزان می توانید یکی از فروشندگان این کالا ها باشید.

با خرید از شرکت ما به صورت عمده و با صادرات اين محصولات به کشورهاي اروپايي مي توان از کالای داخلي و توليد کنندگان یخچال ایستاده سوپر مارکت در ايران حمايت کرده و باعث اشتغال زايي و توليد انبوه اين محصول در ايران شد و به دليل مزايای فراواني که صادرات دارد بسياري از شرکت ها در اين زمينه فعاليت مي کنند تا در اختیار همچون خریدارانی مثل شما باشد.

یخچال ایستاده سوپر مارکت

قیمت عمده یخچال ایستاده نوشابه صادراتی

یخچال ایستاده سوپر مارکت

قیمت یخچال ایستاده نوشابه تک در بازار با توجه به فروش و نیاز باقیمت هایی متفاوت عرضه می شود.
مشتریان همکار و یا تاجران صادراتی برای کسب قیمت عمده یخچال ایستاده تک درب در ابعاد مختلف و کیفیت مورد نیاز می توانند با واحد فروش ارتباط برقرار کرده و از تخفیفات ویژه ما برخوردار شوید.
باتوجه به تنوع یخچال ایستاده تک درب قیمت این محصول در ابعاد 3 فوت ، 5 فوت ، 7 فوت ، 9 فوت ، 36 سانت ، 50 سانت ، 55 سانت ، 60 سانت، 65 سانت ، 70 سانت ، 75 سانت ، 80 سانت متغییر می باشد.
این مدل یخچال در رنگ بندی هایی شیک با نمایی جذاب به سلیقه مشتری تولید می شود.
یکی از مهم ترین موارد خرید صادراتی تحویل بار در زمان مقرر می باشد که شرکت فریزان می تواند پایبند به تعهد خود در زمان وعده داده شده باشد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما