واردات انبوه یخچال صنعتی سوپر مارکت

یخچال صنعتی سوپر مارکت یکی از تجهیزات اصلی و مهم برای نگهداری از مواد خوراکی قابل فساد می باشد. امروزه شاهد واردات یخچال صنعتی به صورت انبوه به کشورمان هستیم که در ابعاد مختلفی در نظر گرفته شده اند.

واردات انبوه یخچال صنعتی سوپر مارکت

آشنایی بیشتر با یخچال صنعتی کانتر سرد

آشنایی بیشتر با یخچال صنعتی کانتر سرد کیفیت مواد غذایی وابسته به نحوه نگهداری آن ها می باشد، به همین دلیل استفاده از تحهیزات خنک کننده به صورت مستقیم بر کیفیت آن ها اثر گذار است. یخچال سرد کانتر سرد یکی از نمونه های پر استفاده در رستوران ها، آشپزخانه های مرکزی و فست فود ها می باشند، که به منظور خنک نگه داشتن سبزی، سالاد، ماست، گوشت و هر گونه مواد اولیه خوراکی استفاده می شود.

علاوه بر این در خط سلف های رستوران، هتل ها و فست فودها این کانترهای سرد بسیار کاربرد دارد و کمک می کند شادابی مواد غذایی حفظ گردد.

یخچال های صنعتی در ابعاد مختلفی تولید می گردند به همین دلیل ظرفیت گنجایش آن ها متفاوت از هم دیگر هست. ویژگی قابل توجهی که این یخچال ها دارند، درب های شیشه ای هست که امکان دیدن محتوای درون را راحت تر می کند.

علاوه بر این سیستم خنک کننده ای که در این یخچال ها تعبیه شده است به راحتی قابل تنظیم می باشد و به خوبی مواد داخل را خنک نگه می دارد، علاوه بر این عایق هایی در این محصولات قرار داده شده که به خوبی دما را محفوظ نگه می دارند.

بدنه این محصولات تمام استیل می باشد و موتوری که به روی آن ها قرار داده شده اصل هست به گونه ای که تا سال ها به خوبی کار می کند و نیاز به تعمیر یا تعویض نخواهد داشت.

مراجع پخش یخچال صنعتی سوپر مارکت

مراجع پخش یخچال صنعتی سوپر مارکت پخش یخچال صنعتی به صورت مستقیم از شرکت بازرگانی واردکننده مطمئن این محصول صورت می گیرد. یخچال های صنعتی مخصوص سوپر مارکت در انواع مختلف ایستاده، خوابیده، ویترینی و بسیار دیگر مدل ها به کشور وارد می گردد.

این محصولات در بازارهای جهانی جزو برند های شناخته شده و پر کاربردی می باشند که امتحان خود را پس داده اند، به همین دلیل می توانید با خیالی آسوده و ضمانت اصل بودن آن ها را خریداری کنید.

به همین منظور نیاز است مراجع پخش عمده و مستقیم این محصولات را برای خرید خود انتخاب کنید تا محصولی با قیمت مناسب را بدون هیچ واسطه ای تهیه کنید، پس سعی خود را کرده ایم تا این فرصت را فراهم کنیم تا بتوانید خرید خود را بدون هیچ واسطه ای از ما به قیمت مناسب انجام دهید.

برا ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر می توانید از طریق سایت و راه ارتباطی ذکر شده با ما ارتباط بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما